Spark från bäbisen

Jaha då har vi övat klart på trafikolycka för denna gången. Vi hann tre insatser i fredags. Det var skoj :o)
Jag får hjälpa grabbarna att ta på luftpaket när de ska vara säkerhetsman men jag klarar det ju själv ;o)

Det jobbigaste är att lärarna säger olika när vi skiftar lärare. Den ena säger så och en annan helt annat. Men det ska visst fixas efter våra klagomål. Det är ju lite förvirrade. Men jag litar mest på G.

Det blir en kort helg denna gången. Innan har jag ju varit ledig måndagen eller fredagen men inte nu.

Imorgon ska vi börja med risk.

Sen efter risk kommer brand :o)

Igår flyttade syrran min och min svåger. Det gick bra. Snacka om konditionsträning och styrketräning. Men det gick rätt snabbt ändå tycker jag. De var tacksamma iaf :o) Och jag fick känna en spark från bäbisen i syrrans mage :oD Vad lycklig jag blev. Jag har varit sugen länge för att få känna det. Hihi...

Krya på dig D.

Kommentarer:
Postat av: Jocke

Det finns inte ett sätt som är det rätta. I efterhand när man återblickar mot hur det var ute på Revinge så var det rätt lärorikt att alla lärare inte sa samma sak hela tiden. När man lär sig så får man inhämta information från många olika håll, och sedan plocka ut det bästa av det. Det är det bästa sättet.

2006-10-23 @ 10:37:49
Postat av: Jocke

För övrigt tycker jag att du skall ta och uppdatera lite oftare ;)

2006-10-23 @ 10:40:30
Postat av: Brandkvinnan

Jo men det är ju lite jobbigt när man följer en lärares regler och sen får kritik av en annan lärare att det är fel. Nån gång vill man ju ha beröm ;o)

Hehe jaså du tycker det? Hmm... det blir väl bättre nu när min data funkar igen.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits