Spineboard

Gjorde rullbandstestet igår fast jag hade nån minut kvar. Kondisen är inte på topp efter förkyldningen. Sen rodde jag 1,5 km därefter sprang jag på rullbandet i 2 km till.

Det värsta är att jag har ännu mer ont i halsen.
Jaja det går la över.

Idag hade vi sjukvård om stabilisering. Kul att knäppa fast killar på spineboard :o)

På håltimmen städade jag mitt rum. Alltså dammade, dammsög och torkade golv.

Sen efter sjukvården i eftermiddags så gjorde jag samma sak fast i dagrummet.

Sen har jag slappat, planerad läxor. Det är en hel del nu. Jag vet inte var jag ska börja.
Trött är jag med. Kanske för att man aldrig kan sova ordentligt. Inte ens hemma kan jag sova ordentligt för då drömmer man mardrömmar så man svettas. Här är det massa liv sent på kvällarna.

Jag vet inte om jag ska göra coopertestet idag eller bara ta en sväng i skogen. Ska man göra mat innan eller efter...Svåra beslut..
Jag är ledig på fredag så jag kör hem torsdagskväll. Men de ska mamma och pappa inte få reda på. Tänkte överraska dom :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits