Tur att man hade kläder på

Nämde jag att en lärare kom in i omklädningsrummet när jag stod där i bara underkläder?

Jag hör dörren öppnas vid sidan om mig sen hör man bara: Å ursäkta det var inte meningen, men finns det en nyckel som hänger på ett skåp där inne? Jag gav honom eller rättare sagt kastade nyckel till honom när han stod där lite försiktigt i dörrspringan.
Tack och lov har vi inte haft han som lärare än men jag vet mycket väl vem han är och när vi ska ha honom...
Haha snacka om pinsamt, men vilken tur jag hade att jag inte var näck, han hade lixom sett hela härligheten då...

Idag har vi haft losstagning med bil på tak, fatta vad klurigt att få ut en person där.
Men det är kul att vara ute och öva. Men jag är sjuker idag med. Hosta och ont i halsen. Kunde knappt sova inatt.


Sen stack H och jag till köpcentret i Lund. Jag shoppade två gosedjursmagneter och lite vindruvor som jag ska ha under Desperate Housewifes.
Hehe killarna suckar när jag tittar på det. Jag försöker paxa tv:n vid den tiden. Får se hur det blir ikväll.

Längtar till söndag. Då ska jag berätta och fråga grabbarna på stationen om tips vid losstagning.
Saknar dom juhe.

Hoppas du (D) inte har allt för ont i näsan efter operationen. Tänker på dig ;o)

Kommentarer:
Postat av: Jocke

Jag hoppas att det var ute på Nova du var? För hade du varit inne i centrum hade du nog stött på mig. Jobbade hela dagen där... Lyckades till och med att få dit både ambulans läkarbil ;) Den nya läkarbilen är riktigt fin den :P

2006-10-11 @ 22:14:47
Postat av: peter

Haha, vem var denne lärare då som kom in? Nån ni inte haft ännu? Hm...Nån med fördomar om amerikanska brandmän...

Postat av: Brandkvinnan

Jocke: Jupp vi var på Nova. Jaså det var nog tur att jag inte stötte på dig för du hade du säkert låtsasgripit mig ;o)
Oj gjorde du någon illa? *hihi*

Peter: Han är väl brandingenjör tror jag, jobbar inom brand... Tycker om när det smäller antar jag :o) Tror du du vet vem jag menar? ;o)

2006-10-12 @ 19:21:48
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se
Postat av: Jocke

Nejdå, det var lugnt för min del. Var en kvinna som troligen hade fått en mindre propp i hjärnan.

2006-10-12 @ 21:27:24
Postat av: Peter

Nja, inte redigt; alla här nere tycker om när det smäller. Det är ju därför man blir brandman.

2006-10-12 @ 22:16:20
URL: http://stilbild.nu
Postat av: Brandkvinnan

Jocke: Hur gick det med kvinnan?

Peter: Hehe oki han heter Lasse med ett danskt efternamn som börjar på N ;o)

2006-10-15 @ 18:24:25
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se
Postat av: Teller

HHAHAH det där har hänt mig med, fast då kom en materialman in med 4 st elever, problemet var bara att jag kom ut från toan och alla dom står i omklädningsrummet. Då sa materilamannen "oj det var inte meningen, vi skulle bara visa hur det såg ut, det är ju inte så ofta vi har kvinnor" HAHH ja svarade bara lite skämtsamt: Ingen fara vi får vänja oss, man ska ju bli brandman ;) så skrattade dom o gick ut. Ganska kul att se blicken på dom 5 männen som stod där xD

2007-04-01 @ 17:17:10
URL: http://victoriaa.bloggspace.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits