Ugglar här

Sovmorgon till halv ett. Vaknade vid sjutiden av liv i köket. Gick upp kvart över åtta.
Varje gång man vaknar så måste man anstränga sig för att komma ihåg var man är för någonstans, inte bara för att jag sover på två olika platser, utan även för att man drömmer massa drömmar så man vet inte riktigt vad som är sant eller inte. Hatar drömmar.

H och jag pluggade lite innan vi hade lektion om grupputveckling.
Efter det var vi i S.Sandby och handlade. Tack H ;o)

Även om vi var lite sega av mörkret så styrketränade vi när vi kom hem.
Vi ska bli urstarka ;o)

Nu sitter jag som vanligt och ugglar vid datorn. Har ätit skruvar, köttbullar och chilisås*schtarkt*.

Det är inte kul att vara olyckligt kär.

Har börjat läsa en bok som heter Rensa i själen. Tycker jag behöver det, de drömmar jag har kan inte vara normala. Är det meningen att man ska drömma så verkligt att man har svårt att veta vad som är verkligheten?

Sa jag att hösten har kommit? Eller jag kanske ska säga vintern*brr*. Min lille grålle ska få vinterhjul till helgen...

Killarna ska spela fotboll nu, jag ska inte vara med eftersom jag ska ringa till stationen. Jag ville att vi skulle ha rugby men killarna var rädda för skador*fegisar*. Om det är någon som ska vara rädd för skador e det väl jag? Jag är ju faktiskt minst och råkar jämnt ställa mig i vägen. Tycker jag är en bra taktik :o)

Om någon åker med mig genom hela Skåne varje helg så ska man väl inte behöva be om bensinpengar varenda gång? Suck...


Måste städa imon... Börjar bli dammigt.
Blomman vattnade jag igår. Blev påmind hemma när de frågade om jag vattnat den. Hehe lite glömsk när det gäller blommor.
Okej nu skriver jag om vad som helst som intresseklubben aldrig orkat anteckna, men jag har tråkigt.

Så tråkigt att jag får nog plugga lite.
Ciao.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits