Vajerräcken

Idag har vi haft om vajerräcken. Jag som trodde att vajrarna skulle svischa som fasikens när man klipper itu dom, men icke, de lade sig fint på marken (?).

Sen har vi haft mer uttag med spineboard. Vi får fortfarande inte till det när vi ska ta ut en person med bil på tak. Omöjligt juhe att det ska bli bra. Men övning ger väl färdighet.
Läraren C är så tetig, men han får tillbaxs :o)

Jag sov illa inatt. Kunde inte somna för att det kittlades i halsen och hostan. Sen vaknade man av världens mardröm att man blir jagat och sen får se mamma drunka framför ögonen. Det värsta var att jag försökte rymma från mamma och polisen och jag lät henne drunkna. Usch jag mår så dåligt av den drömmen.

I det fallet hade man ju velat se henne direkt när man vaknat men det blev ju lite svårt.
Men jag får se henne imon iaf.
Nähe sov lite i eftermiddags/kväll så jag måste komma igång lite.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits