Brandmuseum

Idag var vi i Råå på brandmuseumet.
Jag körde en V70 från räddningsverket själv till Lund för att hämta upp tre killar. Sen körde jag till Råå som ligger lite innan Helsingborg. Sen hem igen. Var rätt gött att köra själv den sista biten ;o) Lite annorlunda med en automatare med drag i.

Sen i morse träffade jag en från brandstationen i Karlshamn. Han kom med den bilen jag både tvättade och körde i söndags. Kändes lite konstigt att se den här långt nere ;o)
Undra vad han skulle göra här nere.
Får väl fråga imon när jag hämtar pajformen.

Fint väder idag. Ska nog ut en runda. Tror jag ska cykla eller gå. Men foten var inte det bästa i morse eller nu heller...

Fan kunde inte sova igår heller. Blir så trött på andras arrogans. En tog på sin tv vid elva igår på hög volym och öppen dörr. Då gick jag upp rätt fort och sa till han att det finns faktiskt de som försöker sova här. Sen hörde inte jag den tv mer... Senare på kvällen var det nån dum faen som visslade??!! Hallå?? Vad tänker dom med egentligen. Måste ha öronproppar. Pallar inte detta mer.

Sa jag att jag drömde att Ludde skällde precis framför ansiktet. Vaknade rätt kvickt, var så jädra verkligt.

Kanske ringa mammsen nu när det är så lugnt i korridoren.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits