Däckade

Fyfan...

Jag var helt slut i kroppen efter simningen och började bli sjuk.
Sen igårnatt klockan 3.17 blev vi nollade. Musik på högsta volym sattes på och jag var först ut för att stänga av. Då var det vete över hela korridoren, insmetna handtag, bortskruvade lampor, alla möbler blockerade dörrana, skorna ihopknötna...

Sen sov jag kanske en timme resten av natten. Var astrött igår och sjukare. Så skulle vi ha inspark klockan fem. Vara roliga moment vi skulle göra och varje grupp skulle dricka upp en flaska med alkohol i för att få pluspoäng. Vi var bara två i vår grupp som kunde dricka. Jag var en av dem och jag skulle inte tagit de 6 snapsarna.

För när jag skulle byta om i omklädningsrummet så ringde jag hem och berättade hur full jag var. Sen däckade jag. Mamma hade ringt till korridoren så E sprang till mig och fick av mig larmstället. Sen bar han mig till min barack. Där tog B över och bar mig in i mitt rum. Flera hjälpte till att låsa upp min dörr, ta fram kräkspann m.m. Minns att E kom in några ggr och frågade hur det va.
Vid ett på natten började jag vakna till liv. Då kunde jag gå och kissa ett par ggr, dricka vatten.

Men det är ett under att jag fick av mig linserna. Och ni anar inte hur svårt det var att få upp skåpet i omklädningsrummet.

Vilken dag alltså. Jag är så skamsen så det inte är sant. Men hallå, 6 snabbsar lixom, det är väl inte mycket? Men det går rykte att det var hembränt...
Och feber har jag och mår kass. Men inget illamående eller bakis. Kräktes gjorde jag aldrig...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits