JAG KOM IN PÅ SMO!!!

Jag kom in!!!

På SMO!!


De ringde igår en kvart innan jag började jobbet att de hade kommit till min reservplats 50. Och att jag kunde bli antagen till Revinge om jag fortfarande var intressarad.
Jag börjar på måndag.
Kan ni fatta?
Efter en halvtimme efter beskedet stod jag och grät av lycka oss chefen och sa att det var tyvärr min sista dag idag.
Jag tyckte det var så sorgligt att sluta så där plötsligt. Men vad skulle jag göra? Klart att jag inte kunde tacka nej.
Idag ringde jag ner till Revinge och hör och häpna: Jag har fixat ett rum!!
Jag ska flytta på söndagskväll.

Och de på brandstationen vet ingenting. Ska ringa ner och se om man kan komma inom lite snabbt :o)
Ska iförsig vara där imon, men kan jag vänta?

Jag ska bli stor.

Mamma...




Kommentarer:
Postat av: Anna

WOHOOO! Grattis grattis =D Jag och Sara sitter här och tycker det är skitkul...du kommer kick ass! Bara hör av dig om det är något, vad som helst, okej?

Grattis igen =D

Postat av: Brandkvinnan

Tack :o)
Jupp det lovar jag att jag ska. Är skiitnervös men det lugnar väl sig när det väl börjar.
Tack igen ;o)

2006-09-03 @ 10:38:15
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits