Långtradare i diket

Intressant... att det finns så dumt folk i sverige fortfarande:

Citat från hf på kommentarer: "Så bara för att du blir brandflicka så ska folk ligga och dö......Pinsamt..."

En del av er kanske tycker nu: Men bryr dig inte. Tyvärr, jag kan inte hjälpa det. Jag bryr mig. Men jag tar inte åt mig. Jag tvivlar inte ett smack på mig eller någon annan kvinnlig brandman. Istället blir jag mer motiverad.
Skulle vara kul att om två år skicka in honom tillsammans med en själv i ett brinnande hus och se hur det går för honom. Om han följer sin instinkt med hjälp av det han har mellan bena eller att han inser att han vet inte ett skit vad han pratar om. Vad tror ni?

Hur som helst roar han mig med sina korkade kommentarer för det ända man kan göra är att skratta. Han har iaf lagt till mig på msn-listan så han vågar ta kontakt iaf. Haha får se om han har nåt vett i skallen då.

Körde hem idag. En långtradare låg i diket  på sidan/upp och ner vid ett vägarbete, troligen asfaltsbilen. Sen var det någon som sopade glassplitter i en vägkorsning.  Känns som om jag kommer att träffa på många olyckor under denna tiden. Särskilt till vinter. Men jag har massa grejor i bilen ifall olyckan är framme. Ska bara ha kniv och ficklampa med.

Dagens låt: Zucchero - Bacco Perbacco



Kommentarer:
Postat av: Teller

Jävla loser!! blir jävla förbannad på han som skriver det där! Inte fan märker han om det är en tjej eller kille när han bli räddad ur ett brinnaden hus!! Oh jävla loser nu blev jag riktigt upprörd!!

Postat av: Brandkvinnan

Jo men det är nog meningen att han vill att man ska bli upprörd. Han skulle då se när jag drog ut läraren till trapphuset, då kanske han skulle bli tyst :o)

2007-04-02 @ 16:42:26
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits