Listen to you heart

Jag överlevde en vecka till. Slutade vid halv elva igår så jag var hemma vid ett. Hade två medpassagerare, en till Kristianstad och en till Karlshamn.

Idag jobbar gäng 3.. Och jag är hemma och kurerar mig.

Alltså jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv som i onsdagskväll. Jag har aldrig tappat kontrollen. Jag kommer ihåg att jag försökte kämpa för att hjärnan skulle bli klar och att jag skulle kunna gå. Sen när jag låg i min säng kommer jag ihåg att jag verkligen försökte kämpa för att andas. Jag bankade i vägen för att någon skulle komma, trodde jag skulle sluta andas. Jag ska aldrig dricka sånt som andra har blandat.

Men kompisarna hade roligt åt mig nästa dag iaf. B som bar mig undrade om jag hade däckat än i förgår kväll, haha... Tur att man kan skratta åt eländet iaf och lära sig en läxa. Men det är väl ändå bra gjort att man är hela 19 bast innan man får en sån blackout? Många fjortisar är ju långt före mig.

Jag är underbara kompisar där nere iaf som brydde sig. Tack!

Var igår hos Stranne och Ida och tittade på The fast and the furios - Tokyo drift. Var kul att träffa de igen iaf.

Nähe kanske ska titta på Ice Age 2?

Dagens låt: Loco Loco - Mosquito

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits