Lycklig och nervös

Var på brandstationen igår. Snacka om att alla var glada för min skull. Flera gånger sa de att det var verkligen roligt att jag kom in.
Sen berättade jag ju att jag var så nervös men fick genast lugnande att det kommer jag klara och det ska bli så kul. De är så goa så.
Det jag är mest nervös för att att flytta hemifrån och klara mig själv, men det kunde man ju inte säga :o)

Var med på ett larm igår. Personlyft. Men jag hängde ju inte med in, behövs ju inte alla i sånt läge.
Sen när K och jag skulle tanka nian på bensinmacken började fanskapet läcka bensin. Så K fick ringa till station och be om lite Ecobark.
Och så kom B som började lite senare och sa att han hade hört nyheten och kramade om mig :o) Här hinner man inte säga nyheten själv förrens det sprider sig.

Lämnade dom lite tidigare igår för att komma hem och fixa.
Ska vara där nere på Revinge vid 6 och flytta in i rummet.

Usch jag börjar bli nervös.

Kommentarer:
Postat av: Jocke

Allt kommer bli fiiiiint här nere i Lund... ...och man reder sig bra när man flyttar hemifrån. Ingen som säger åt en att göra ditt och datt =)

Vi höres!

2006-09-03 @ 11:34:56
Postat av: Anonym

Om ett år kommer jag ner och jagar dig! Då är det dags för första året (av 5,5 :P) på LTH.. riktig skåning ska det bli av mig, efter 18 år som 08:a ;) Kram

2006-09-03 @ 12:06:59
Postat av: Martina

Namn ska man kanske skriva också :P Kram

2006-09-03 @ 12:07:33
Postat av: Brandkvinnan

Jocke:
Ja det kommer jag nog göra. Är trötter nu när jag har slagit mig till ro...

Martina:
Ja det får du komma ner och göra :o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits