Puss på kinden

Igår hade vi inte så där jätteroliga lektioner. Vi ska bli filmade när vi pratar inför grupp. Yea lixom, kul...

Snacka om att vi kommer få massa certifikat och dylik. Vi blir badvakt, hlr-instruktörer, ev får vi dykarcerifikat m.m.
Det kommer bli två roliga år tror jag.

Jag är elevskyddombud och säkerhetsansvarig i min övningsgrupp med. Ska gå en utbildning. Ska bli kul ;o)

Resan hem gick bra, körde nästan nonstop, var tvungen att stanna till vid statoil och pissa. Bältet tryckte lixom på. Så det tog väl ca 1 h 50 min innan jag var hemma.

Fia hälsade mig välkommen. Det var så dant. Och kunde knappt släppa lillmatte ur sikte. Så vi gosade lite i mattes säng. Låg ca 15 cm ifrån henne med huvet så böjde hon sig fram och gav mig en slick på kinden :o) Så jag borrade ner ansiktet i hennes mjuka päls.


Idag ska jag göra läxan och göra iordning. Ska baka paj till grabbarna till stationen tills imon. De har de förtjänat.
Å vad kul det ska bli att komma dit.

Sa jag att jag var olycklig kär igen? Den jag spanade in har flickvän och är 28...*suckar olyckligt*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits