Så goa

Ser ni leendet?
Ni vet, det leendet man får av att köra brandbil :o)

Jag måste alltså ha kommit med världens goaste gäng.
Fan vad kul vi hade igår. Nu när den nya brandbilen äntligen har kommit i drift med. Så underbar allstå. Tyvärr kom det inget larm =(

Snacka om tet. Jag hade jämnt att göra. Och nu har de kommit på att jag är lättskrämd, givetvis tar de tillfället i akt. Men D fick tillbaka med råge. Han låg i massagestolen med hörlurar när jag skulle dit till min väska som jag har där. Jag slog han med handflatan på bröstet, kan ni tänka er vad han risste till? Haha... tyckte jag var roligt. Han sa "helvete vad rädd jag blev" iaf*thihi*. Kunde han ha, han skvätte nämligen vatten på mig (också).

Bjöd dom på ananaspaj.

Sen innan jag gick fick jag en lycka till-kram av den goa brandmästaren. Kan kanske behöva det här nere i skåne?

När jag körde hit ner var det en trafikolycka så jag fastnade i en kö i ca 20 min.

Idag har vi bara haft teori. Redovisade om hemberedskap i hemmet sen lite hälsa. Har sovit dåligt inatt. Sen i lördagsnatt var det ju en råtta som gnagade i taket. Men men, sova kan man göra senare.
Imon ska jag och en till köra till Kristianstad för att läkarundersökas. Vi får låna en v70 automatare från räddningsverket.

Nu ska jag ut och springa och sen basta. Kanske vila lite först?





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits