Simhud mellan tårna?

Jag lever!
Fyfan...ibland önskar man att man hade gälar.
2 ½ timme i vatten och simma, dyka, livrädda och trampa vatten. Jag vet inte hur mycker vatten jag fick in. Kom till botten ett par ggr iaf. Det var fem meter ner och trycket i öronen gjorde så förbaskat ont. 
Det var skitsvårt att få upp en kille sittandes på den höga kanten. Stående var inga problem, men sittandes...Då önskar man att man var lång.
Men jag överlevde.

Sen handlade vi på hemvägen. Vi hade ju min bil eftersom RV inte hade några bilar lediga. Köpte kött och dricka till insparken imorgon. Vi ska ha RB90 på oss. Undra vad vi ska råka ut för. Kul ska det bli iaf med grillning och allt ;o)

Imon ska vi till en brandstation i Malmö på studiebesök. Och sen SOS då..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits