Skott i asen

Kanske dax att skriva lite...

Åkte vid 12 härifrån i fredags. Körde inom Eko och sen Team Sportia i Karlshamn och köpte baddräkt för 300 spänn*fnys*.
Det var skönt att komma hem.
I lördags var det paintboll. Blev skjuten i arslet när jag låg och "snipade". Jag hade ju m90 på mig så jag syntes ju inte så mycket*höhö*.
Sen sista omgången gömde jag mig bakom en tall då de nästan omringade mig. Blev skjuten på masken två ggr, ett skott för varje öga. Sen samtidigt på handen, jag räcker upp vapnet och skriker träff. Får då flera skott i ryggen. Tycker jag var fegt :o) Bara för man är tjej*höhö*

Sen en gång kröp jag på sidan av banan och dök upp vid sidan av motståndarlaget. Var sjäv på den kanten men flerai mitt lag var framför motståndarna. Sköt väl ut två-tre st vid det tillfälligt. Fan vad det var kul ;o)

Det var värt blåmärkena.

I söndags slappade jag. Blev ompysslad av mamma och pappa :o)
Glömde säga att jag blev vaxad på bena av syrran och sen mamma, samtidigt. Det var en pärs. Ska man vara fin få man lida pin... Det fick jag veta. Aj...
Sen på kvällen körde jag 1 h 45 h nonstop.

Idag har jag gjort det mer hemtrevligt i rummet. Åkte 16 km på inlines för att köpa frimärken (som jag senare fick veta att jag kunde köpa på skolans pub).
Sen bastade jag.

Imorgon ska det vara brandmässa här på skolan. Är ledig då. Ska titta på massa intressanta seminarier. Bla om bussolyckan i Arboga.
Och sen se på Kajan från Hipphipp ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits