Släcka het docka

Fick inte se Kajan från Hipphipp. Han kom inte...
Men det var ett par andra intressanta seminarier iaf...

Åkte inlines till S. Sandby för att köpa frimörken i måndags. Cyklade till Flyinge i tisdags för att posta dem. Igår spelade jag fotboll med 17 killar... Det var....tufft. De flesta är ju riktiga fotbollsspelare. Tror ni man hade nån suck? Ja faktiskt, gjorde ett mål*höhö*. Sen knuffade man dom rätt bra, de ska inte tro att de är nåt bara för att de är killar. Dagen slutade med ett stoort blåmärke på benet och lite svullet. Jaja, jag hade kul iaf.

Gjorde nyss klart läxan om hemberedskap.
Idag har vi haft brandsläckare och släcka brinnande docka. Kul att få gå i larmställ lite.
Sen ska vi ha info om biblan, inte så kul kanske.

Och helt plötsligt så ska man köra hem imon. Snacka om att tiden går snabbt. Men det är väl bara för att man har så mycket att göra. Har bastat ett par ggr denna veckan med. Ska ut och gå lite idag. Hade lite ont i foten efter fotbollen så jag ska ta det lite lugnt. Hoppas att det blir innebandy på söndag med brandmännen =o)

Saknar dom faktiskt mer nu än innan, kanske för att man är så långt hemifrån.
Funderar på att bjuda dem på någonting.

Och tyst och lugnt är det inte i korridoren precis om kvällarna. Igår höll jag på att få damp. De höll ett jädra liv uti i kök och tvrummet. Sen piper torktumlaren som ingen kan stänga av. Där ute verkade någon festa så man hörde massa jädra trummusik. Till vänster om mitt rum tittar någon på tv, till höger, vägg i vägg snarkar någon.
Så jag går ut i bara t-shirt och trosor (struntar att man är ensam tjej dessa nätterna) och stänger av tumlaren. Går och ska lyssna vilken det är som spelar men hör inget från korridoren.
Var nära att senare under kvällen gå ut i huset mittemot och lokalisera musiken för jag var arg för att inte få sova. Halv 12 vill man lixom somna.

Sen när man går upp är det inte en enda uppe... Haha om man skulle föra ett jädra liv på morgonen så de ångrar att de sa ett pip på kvällen...
Man ska väl få sin skönhetssömn?

Sa jag att jag fick tv för mig själv under Desperate Housewifes? Respekt ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits