Svettats i larmställ

Iförgår var jag ute en runda...
2.6 km till slingan och 2 km runt slingan sen hem.
Fast jag sprang kanske en tiondel...Men man ska ju inte lära sig springa innan man kan gå.

Min fot vill inte riktigt som jag vill. Fast det är inte så farligt, men jag känner ju av den ibland och det tycker jag inte alls om.

Igår var jag i Lund med tre killkompisar som åkte min bil. Hittade en väska och två pennor. Fast det blir sista gången jag kör. Varken ett tack eller bensinpengar..

Igårkväll spelade vi fotboll. Jag och typ 11 killar. Där de flesta spelade fotboll på fritiden. Men jag klarade det faktiskt jädrigt bra. Jag tog bollen från nån i bland. Stoppade dom och var inte alls rädd för att springa rätt på dom :o)

Och idag har jag...*trumvirvel*....rökdykit!!

Det var kul :o)
Varmt och vackert när lågorna kom från ingenstans i brandgaserna. Fast det är ju respekt med elden men titta på avstånd kan man ju göra. Äntligen börjar vi med det praktiska.

Ska snart ut och springa/gå.
Imon ska jag hem!!!!

Just det.
Jag har blivit kär. Och jag tror att personen är lite intresserad*hihi*. Min mage pirrar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits