Vill du brinna inne för att det är en kvinna som ska rädda dig?

Det är en fegis som kallas sig för hf som gör väldigt underhållande kommentarer. Får se om han vågar komma in på msn...
Jag menar, varför vill han inte blir räddad ur ett brinnande hus av en kvinna? Rädd för att han inte kan ta sig ur själv och får hjälp av en kvinna?
Jaja, det är hans problem.
Imorgon ska vi till ett brandmuseum i Råå.

Idag har jag gjort beeptestet. Gick inte så bra. Min kondis är lixom inte det bästa.
Sen joggade vi 1.5 km för att kolla cooperbanan.
Sandra och jag kollade in styrketräningslokalen.

Och sen kl 8 ska jag spela fotboll, killarna ville att jag skulle vara med.

Annars har jag städat rummet och dagrummet.
Har precis ätit och pratat med familjen i telefon.

Ska gå och kolla lite på film i biblan tänkte jag.
Hejsvejs

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits