Badat

Snacka om en stressig vecka.
Igår skulle vi lära oss idag täta läckor med larmställ och splashdräkt (se kycklingen nedan). Det var liite klumpigt om man säger så. Skruva massa muttrar med stora handskar på stege... Men jag klantade faktiskt inte till det. Eller ja, när jag skulle dra åt en mutter på ett rör lossnade hela röret. Så kom läraren fram och sa att vi skulle täta, inte vara vandaler :o) (röret gick lätt att sätta på igen). Jag tog i för mycket bara *hihi*.

Sen när det var slut samlades gruppen för att planera uppgiften till imorgon. Sen satt jag med min uppgift till kanske halv 4. Klockan 4 till 7 var det ju C-teori så jag skulle laga mat så jag kunde ta direkt när teorin var slut. Det blev jädrigt stressigt. Gjorde mackor som jag käkade samtidigt som jag lagade mat och diskade undan allt eftersom.
Det slutade med att jag fick springa till teorin med mackan i handen.
När det slutade käkade jag och sen var det möte för oss i Anderslöv.

H och jag gick och duschade efter det. Hade tänkt ta rodden men hann inte den dagen.
Klockan 8 var det förstås Roomservice och kl 9 Greys Anatomy.

Axxas matte ringde igår och undrade om jag kunde vara hundvakt idag. Jo visst, lite mer kan jag ha i huvet...
Så klockan kvart i sju ringde klockan idag så jag hann ta henne en sväng innan vi började.
På lektionen hade vi kemdräkt för att täta ännu mer läckor. Som läraren sa; det är bara fantasin som sätter gränser. Man tager vad man haver alltså.
Och så fick vi leda en läcka med svavelsyra till en bassäng och sen pumpa det till en stor vattendunk.

Efter det tog jag Axxa på en tur i regnet. Springer tillbaka för kasta i mig maten. Skulle ju till Högavallsbadet i dag med H, O, P och B. Körde ett nytt håll så jag slapp köra igenom hela Lund. Tog E22an så långt jag kunde. Och ja, jag hittade faktiskt dit alldeles själv*wow* :o)
O var nog lite skeptisk när han körde bakom mig*höhö* =o)

Badet gick la bra, gjorde inte lika ont i öronen som sist. Men så var jag inte den sista halvmeter vid botten. Synd att det ska göra så ont i öronen annars hade det ju varit lätt att simma ner...
Idag hann jag med några dyk och en kanonkula. P och jag åkte ruschkana innan vi skulle gå. Det var så många år sen jag åkte en sån. Men det var kul :o)
Sen satte vi oss i bubbelpolen. Var en tanta som satt där men henne skrämde H bort genom att säga att en flicka drunknat i en sån där bubbelpool när hon fastnade med håret. Hehe, tror inte H hade den avsikten att skrämma iväg henne. Men hon gick ju precis när H sa så :o)

Körde inom affären innan vi kom hem. Köpte lite choklad*mumma*. Så det ska jag ha nu för att få bort *jagärsåsjukefterbadetkänslan*.
Har varit ute med Axxa igen. Lär henne att söka efter handsken. Lär och lär, hon hittar den ju hela tiden :o)

Jag har haft så fullt upp dessa dagarna att jag knappt har haft tid att ringa hem.

Ska köra klockan 7.15 imorgonbitti innan vi börjar. Allstå köra lastbil. Denna gången går det nog bättre. Har memorerat växlarna nu.

Men innan det blir Medium idag ska jag plugga lite till. Läste en del igår innan jag somnade men jag har halva boken kvar nu.

Drömde en mardröm igår*suck*. Den var så lustig. Det var som att havet slukade alla. Mamma och pappa var där men de hade klarat sig. Jag var tvungen att gå tillbaka för att hämta något precis vid stranden. Då ramlar en flicka i havet och åker bara rätt ner. Först tror jag att hon ska drunka och jag vill inte hoppa efter eftersom havet slukade alla. Men sen kommer hon närmare ytan så jag tar tag och drar upp henne.
Hämtar det jag skulle ha och går tillbaka till mamma och pappa. Men istället möter jag massa varelser som kommit för att ta alla som inte havet tagit. Tror att de redan tagit mamma och pappa. Men så ser jag dom i trädet.
Vaknade inte med så bra humör efter den konstiga drömmen.
Blä, jag vill drömma om trevliga saker...

Inatt sov jag oxå oroligt. Dessa dagarna har man haft ont i huvet, magen eller mått illa. Jag tror att det kan vara för att jag e liite stressad. Det är så mycket som ska göras, planeras.
Förhoppningsvis får jag ett roligare sommarjobb som jag redan har. Men då måste jag verkligen ta C-kort innan sommaren.
Det är bara några veckor kvar, sen blir det lugnare...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits