Coopern

Idag har jag gjort träningsplaneringen som ska vara klart den 8 maj. Men jag vill ha det gjort för snart kommer allt på en gång.
Jag sprang Coopern på 3 km. Man ska ju klara det på 13 min 15 s. Jag har en bra bit kvar. Idag tog det 17 min och 48 s... Men det var en liten bättring sen förra terminen. Jag hade mycket bättre kondis när jag var yngre, som bäst tog jag 5 km på 25 min på kuperad väg. Men det e bara till att knega på. Man vet ju att kroppen kan bli bättre*ler*.

Har inte hunnit så mycket annat. Tog ett tag att göra träningsplaneringen. Ugly Betty är om en halvtimme och efter det är det Desperate Housewifes.

Har kommer lite bilder...

image97

Jag som kyckling. Kan någon svara varför det behövs så långa armar?

18027-96

Jag sitter längst till höger och ska försöka styra de där framför i vattendimman. När vi kommit fram fick jag sträcka mig fram för att stänga av ventilen...

image98

Här har jag skyddsnivå 3 alltså kemdräkt.. Den passade kanske lite bättre...


image99

Och här är från dagen. Vi ska tömma tankbilen från bensin (men vi fick bara vatten) :o)

Nähe Ugly Betty :o)

Kommentarer:
Postat av: Fogfighter

Skyddsnivå 3 = Michelingubbekänsla ;)

2007-04-18 @ 12:01:46
Postat av: Brandkvinnan

Ja man e lite klumpig :o)

Postat av: detbrinner

Vad är det för skyddsdräkt på den översta bilden? Har själv stått i en enorm kemdräkt inkl köldskydd, men den här andra kände jag inte igen... =)

2007-05-18 @ 15:43:15
URL: http://detbrinner.blogg.se
Postat av: Brandkvinnan

Splaschdräkt heter det. Man använder den vid brandfarliga vätskor när man riskerar att bli översköljd av vätskan. Man har nämligen larmstället under för brandskyddet :o)
Hehe man är inte så smidig i kemdräkterna ;o)

2007-05-18 @ 18:43:40
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits