Don

Hmm...helgen har varit trevligt. Var med I uppe i Eringsboda i lördags. Vi gick en lång runda. Hälsade på hästar som I känner.
Bla avelshingsten Don:

image106


image104

Kolla pannluggen :o)
image105

Vad kul vi ska ha när I och jag ska rida i sommar. Jag ska rida Raston (liknade denna) och hon ska rida en ardenner (de där med 30 cm breda hovar*gulp*).

Igår fiskade vi för första gången i år. Hör och häpna, jag fick en gädda :o) Fast den var så liten så jag fick ta bort kroken ur käften på han och släppa i han igen.
Idag ska vi ut och fiska igen. Hon ska bara klippa gräset först.
Nähe ta in tvätten...

Kommentarer:
Postat av: Fogfighter

Jag ska hälsa dem från dig, ja :) Ska bli grymt skoj!

2007-04-30 @ 14:57:04
Postat av: Brandkvinnan

Hoppas du överlever från innebandyn :o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits