Färgar håret

Cyklade en runda när jag lyssnademusik. Det gick undan i backen bland stenar och rötter.

Sitter och väntar på att blonderingen ska bita. Nej jag ska inte bli en dum blonding, däremot en korkad röding :o)

Annars har jag inte gjort så mycket. Käkat Janssons (frestelse). Inte med äcklig anjovis utan med bacon.

Jag har inte bestämt mig vad jag ska ha för tröja till kvällens fest, blåa jeans ska jag iaf ha. Tror det blir en vit tröja med lite guld på. Det passar nog till mina blåa ögon och röda hår :o)
Hoppas att discot spelar bra låtar nudåra så man får dansa loss lite. Denna lär de nog inte spela =( Men det e väl inte så lätt att sjunga med och dansa till den*höhö*. Passar bättre att köra bil till...
Men denna lär väl dyka upp...

Nähe nu har väl snart tiden gått för blonderingen. Oja, håret har inte bränts bort - än...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits