Ingen bil

Jaha då blev det ingen bil. Ägaren kunde ju inte igår så de skulle ju komma idag. Idag hade han sålt den till grannen*grr*. Suck vad arg man blir...

Jaja, tiden kommer väl.

Glömde säga att jag har sommarjobb nu på ett ställe jag absolut inte ville vara på, men jag gör det för pengarna. Tänk vad mycket man kan utsätta sig själv för pengar...

Och så har jag bokat uppskrivningstid till C-kortet. Den 22 maj. 3 dagar innan kemprovet. Inte så smart, jag vet.


50 verkar vara det magiska talet.
Gjorde tester på gymmet. Knäböj med skivstången fram tog jag 50 kg. Bänkdrag (ligger på en bak med ansiktet neråt och drar stången uppåt) tog jag 50 kg. Idag testade jag bänkpress. Gissa? 50 kg tog jag...

Idag är det Roomservice och Greys*gött*.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits