Körde lastbil själv

Jag hinner ju inte skriva här längre tycker jag. Men jag vill ju förstås inte göra er besvikna när ni så troget går in på sidan för att läsa mitt oerhört spännande(?) liv =o)

Igår gick det bra att köra lastbil inne i Lund. Men hjärnan var helt slut efter alla rödljus, rondeller, växlingar, svängar, cyklister och billister. Men sist jag kolla var det ingen cyklist i grillen. Då har man lyckats, eller hur? :o)
När körläraren skulle hoppa ur för att öppna grinden till området här i Revinge utspelar följande dialog:
- Då kör jag själv och parkera, skojjade jag.
- Ja gör du det svarar körläraren.
- Nej jag bara skojjar säger jag snabbt.
- Nämen gör du det bara sa han och stänger dörren.
Öh... det var tredje gången jag körde lastbil och han lämnar mig själv. Så jag fick backa in och parkera själv :o) Det tyckte jag var kul*hihi*.

Hade ju Axxa i går och idag ska jag ha henne över natten till imorgon eftermiddag. Lite stressigt just nu.
Har hållt på med att sammanställa vår avslut i kemsituationen. Jag var ju sekreterare.
Och nu ska jag ut med en lång prommis med Axxa. Ska tvätta bilen klockan sju. Ska antingen göra rodden eller gå och sola, hinner inte med båda.
Laga mat måste man ju försöka hinna med.
Klockan 8 till 10 är det ju tv-tittande.

Nu har jag kommit på så jag hinner med mer på dagarna. Plugga när man äter :o)

Nähe klockan går alldeles för snabbt... Ticktack....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits