Run forrest, run!

Den hära förbannade ishockyn... Kan det inte vara i en kanal för sig utan måste den göra så favvoprogrammet inte visas? *grr* Men idag är det iaf Desperate Housewifes*wei* :o)

Vaknade lite snuvig och täppt i bröstet. Ska inte bli så dära jääättekul att tävla i coopern idag. Alltså springa 3 km runt övningsfältet. På asfalt. H i min klass ska inte vara med. Och en tjej i varje klass ska vara med i laget. Alltså blir det bara jag kvar. Jag har räknat ut att det blir max 5 tjejer som ska vara med. De 3 första får ju pris. Ni kan ju ana vad jag ska sattsa på, sen får knäna säga vad dom vill :o)


Nähe nu ska vi ha brandmannaprofilen. Alltså testa oss hur starka vi har blivit sen förra terminen...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits