Solat

Dagarna bara flyger förbi.

Iförgår tvättade jag bilen. Nu är det fågelskit på. Suck, ingen som kan skjuta alla fåglar i Revinge?
Lämnade över Axxa till sin husse igår. Skönt när man slipper tänka på det.

Sen har det inte hänt så mycket annat mer än lektioner, plugg, tv-tittande. Övningen jag var inbjuden till från en annan basgrupp blev inställd bara för att lärarna hade fifflat bort vår bokade brandbil*grr*.


Idag har H och jag solat. Jag passade på att plugga när jag skulle sola ryggen. För plugga är ett måste nu för tiden. Brandprovet är snart.

Men nu e jag klar med träningsplanering och brandmannaprofilen. Gjorde rodden en sekund snabbare*ler*.

Har precis fått över bilder från H.

Här ska jag täta en läcka...
image100

Och en till.... (klumpiga dräkter fresten...)
image101


Kollade lite på bilderna jag tagit med min mobil..
Hittade en övning jag var med på från 2005...
image103

Nähe nu e klockan mycket. Måste ju laga mat. Suck... Är trött på mat. Men det kan beror på att jag inte gör av med så mycket energi nu när man pluggar om dagarna...

Tack Sanna för dina fina ord :o)


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Varsegod tjejen. Jag menade det verkligen, du fixar det få fixar, så sträck på dig lite ;0>

2007-04-26 @ 17:26:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits