Tåget

Somnade inte förrens vid halv ett igår. Låg och grubblade på övningen som jag skulle ha idag, om allt som ska göras de närmaste veckorna. Och givitvis om Thias. Jag saknar honom :o(
Tio över tolv får man värsta hostattacken och flyger upp (och måste då gå och kissa).

På morgonen vaknar man (vaknar alltid innan klockan ringer, hur trött man än är) av världens mardröm. Drömde att Thias var lite äldre och sprang på järnvägen. Innan jag hinner reagera kommer tåget förbi mig och kör mot Thias. Jag springer för allt jag är värd, innerst inne vet jag att det är försent men jag springer iaf. Då springer klasskompisen som är närmast framför tåget och får Thias ifrån spåret. Han ger mig lille Thias och vi springer till läkarstationen. Där är drömmen luddigt, kommer tydligast ihåg hur läkaren blottade hans tarmar.
När man vaknar är man mest förvirrad, varför drömmer man något sånt? Jag avskyr det.

Halva dagen bestod av kemteori idag. Sen fick vi klä oss i skyddsnivå 2 och 3. Kommer bilder senare...

Skulle ha en övning idag med
Jay-R men killarna i klassen var inte så intresserade helt plötsligt.... Tänker inte prata mer om det, är mest förbannad. Så det blir bara ett inlägg med mycket censur...
Övningen blev inställd...

Imon är det redovisning om krocktester. Jag och två till i min basgrupp ska redovisa.
Sen kör man hem imon.

Ska till brandstationen på lördag :o)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits