Why can't I stand up, and tell myself I'm strong

Jaha vad har hänt sen sist?
Provet i torsdags gick bra. Blev muntligt. Blev godkänd.
Sen körde jag de 15 milen hem. Gick finemang, bilen går nog snart själv så mycket man kört den sträckan.
Ibland kommer man på sig själv när man helt plötsligt tänker: Hur kom jag hit? Man har kopplat bort hjärnan och tänker på annat men endå tittar man på skyltarna och saktar ner och gasar upp. Lite läskigt att man kan koppla hjärnan på autopilot...

Hängde med mamma till syrran för att vattna blommor och mata fiskarna. I fredags var familjen ute i trädgården och slet.. Gräsmattan skulle fyllas med jord lite här och var. Jag drog lite mossa oxå, räfsade löv och allt möjligt.
Igår flyttade vi stora stockar och ved till släpen som skulle slängas..


Har tittat lite i böckerna om körkortet. Det e inte lätt att lära sig vad alla smådelar i motorn heter..

Idag har jag varit i lantan och köpt lite som syrran och sambo D ska ha.

Ikväll ska man till Eringsboda brunn. Hoppas det blir kul :o) För kul är precis det jag behöver. Dricka mig berusad och bara tänka på nuet och bara ha kul utan all j*vla bekymmer som aldrig tar slut*gahh*.

Lyssnar på om och om igen
(fast i lite nyare version av Smokie)

"Why can't I stop and tell myself I'm wrong, I'm wrong, so wrong,
Why can't I stand up, and tell myself I'm strong.

I saw her today,
I saw her face,
It was a face I loved, and I knew,
I had to run away,
And get down on my knees and pray
That they'd go away,
And still they begin,
Needles and pins,
Because of all my pride,
The tears I gotta hide."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits