AAAhh

Jag är nervös med stort N.
Uppkörning med lastbil i Ystad imorgon. *gulp*

Var ute med hästarna igår på långritt. Var fint väder med strålande sol också hade vi fika med oss för att pausa.

Har pluggat sen dess. Okej, somnade i soffan när jag ätit efter långritten. Brukar inte sova på dagarna men då var jag trött :o)
Ska snart få förhör på msn om funktionsbeskrivningen.
Åå.. jag kommer avlida av nervositet. 2 h körning ner för att köra lite på lunchen och sen vänta i 2 ½ h innan uppkörningen. Kan ju tillägga att man är alldeles ensam under den tiden. Inga bekanta i Ystad har man heller. Får väl gå runt i staden så länge.

Nä nu kan jag inte skriva mer, är för stissig (uppspelt på blekingska).

Kommentarer:
Postat av: Anna

ta det lugnt bara, det är inte svårare att köra lastbil än vanlig bil!

Postat av: Brandkvinnan

Det var nervigt vill jag lova men jag klarade det :o)

2007-08-21 @ 18:29:45
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se
Postat av: Martina

Grattis!!! :)

2007-08-22 @ 16:27:24
Postat av: Brandkvinnan

Tack Martina :o)

2007-08-23 @ 12:24:56
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits