Fest bland myggen

Nu är jag någorlunda pigg igen. Festade iförsig igår men är inte bakis. Eftersom jag och I drack en massa cider så pissade vi ju ut det mesta innan det började verka. Badade kanske lite för länge för idag är jag lite förkyld*grr*. Kanske snart går över..

Hade jätteroliga lekar igår. Vi delades upp i lag så S och jag var i ett lag och Z å L i det andra. Så skulle S och L blåsa upp en ballong och knyta för att sen springa till Z och mig för att ha bollen på magen emellan sig och pressa sönder den. Det gick inte så bra för S för först tappade han den och sen gick den sönder innan han hann knyta den... Och jag låg dubbelt av skratt när han försökte stressa men bara svor åt ballongen och försökte förstöra för L i panik.
Så skulle Z, S och jag tävla i armhävningar. Jag gjorde 31, Z 34 *ggr* :o) och S gjorde 14 och under tiden klagade han på att jag skulle sluta göra armhävningar för han ville inte bli slagen av en tjej. Men det blev han iaf, jag ville ju vinna.. :o) Haha vad kul vi hade*fniss*.
Hade skitskoj igår och kunde verkligen skratta och släppa loss :o)

Var ju sista dagen på jobbet igår så nu har jag semester/sommarlov i tre veckor tills LIAn börjar. Ska bli så skönt och ändå konstigt när man har så mycket tid. Men först ska jag plugga till C-kortet.

De blev lite sura igår för att jag inte ville åka 6 pers i bilen som har 5 bälten.
Lite vett har jag i huvet även en massa cider i kroppen*ler*.

Är det bara jag som är ledig nu eller vad gör ni nu när sommaren börjar ta slut? ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits