J*vla insekter

Nu har såret på fingertoppen äntligen läkt någorlunda. Skar mig ju på en glasbit sista dagen på jobbet. Hade ju ett hål precis där i handsken så det var inte så svårt att skära sig*mummel*. Bloade som fasens iaf. Höll andra handen under för att inte bloa ner för mycket men det rann ju över handen efter jag gått några meter. Tvättade och plåstrade men blödde igenom fyra plåster*suck*.
Fingertopparna är känsliga har jag fått erfarna :o)
Blåmärket på benet som tog halva smalbenet, okej kanske lite mindre*ler*, börjar försvinna. Fick det på jobbet (var annars?) och varje gång man har shorts är man ju inte så vacker när man går i stan. Lägg till alla satans myggbett på det. Hehe...
Blev beten av en broms...brons...broms...brons, vad det nu heter, när jag red häromdagen. I hade jättekul för hon blir knappt biten. Men alla myggor kommer ju till mig...*hmf*

Var uppe och red i torsdags och igår. Raston är så sällskapssjuk och kelen. Gick sista biten i förgår för att mjuka upp ljumskarna, man blir lite trött av att rida barbacka hela tiden. När jag släppte Raston när jag gick jämte och började springa så travade han ifatt mig. Så gulligt :o)
Och igår när jag skulle kamma igenom pannluggen vilade han sin mule emot mig och verkligen gosade.
Ska upp till dom idag och pyssla lite.

Pluggar annars för fullt till uppkörningen. Börjar bli lite pirrigt nu*gulp*.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits