Övning på lördag

Bokade ju en tid i Karlshamn hos tattisen men jag skulle vänta till 1/11 och det skulle kosta 2500 kr. Så vi körde in till Karlskrona och fick tid den 14/9. Syrran och jag fick även samtidigt. Häftigt tycker jag att vi ska dela ett minne som kommer vara hela livet ;o) Dessutom kostar det 1000 kr mindre där...

Ringde ju till brandstationen i tisdags. Skulle ha tag på en av mina handledare till LIAn. Men givetvis var det den goa brandmästaren som svarade och det blev en massa tet i telefonen, och nej jag är helt oskyldig faktiskt :o) Han jämrade sig för att jag skulle få köra stora fordon på vägen när jag berättade att jag tagit lastbilkort. Hehe han e för rolig :o) Så fick jag reda på att det är kemövning med deltidarna på lördag då jag ska till stationen. Ska bli skoj.

Jo så skulle jag ju ringa tillbaka tio minuter senare då min handledare skulle dyka upp. Och när jag väl gjorde det så sa brandmästaren att handledaren inte ville prata med mig, konstigt att jag inte trodde honom :o)
Så till sist pratade jag med den jag ville och vi två praktikanter kommer träffa våra handledare i två timmar på måndagsmorgonen då vi ska gå igenom schema och sånt :o) Sen ska vi visas runt och få materialkännedom.. Hörde brandmästaren i bakgrunden säga att det var för den andra killen...
Men det kan ju vara kul att titta runt, kanske hänt nåt sen jag var där sist.. *ler*.

Idag tar jag det bara lugnt. Har hela huset för mig själv*gött*. Spela hur hög musik man vill...
Annars händer inget kul dessa dagarna.
Vad gör resten av världen då?


Dagens låt: Cascada - Kids In America

Kommentarer:
Postat av: Teller

Just nu sitter jag och har magkattar och tror jag ska dö eller att jag inte vetat om att jag är med barn och heltplötsligt får värkar. Hum får se hur de blir till kvällen, sjukhuset eller inte. På¨tal om sjukhuset så tittade ja på de med :D älskar det programet :P Hoppas du får det bra på¨LIAn me :D

Postat av: Brandkvinnan

Usch vad tråkigt =( Hur mår du nu? Har du fått reda på vad det var? Krya på dig!
Sjukhuset har jag inte sett, vilken kanal e det?
Tack! Hoppas du har det bra i skolan du med :)

2007-09-02 @ 15:23:26
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits