Så söta

image136
Förstorade upp denna musen på garageporten från en Min Häst-tidning. Tycker den är så söt :o)

image137
Och denna är på dörren mellan garaget och bon. Oxå från Min Häst.
Man måste ju sätta färg på tillvaron.

Jo så hittade jag en bil igår.
Men det ska komma en från värmland och titta på den imon. Så vi har höjt priset. Pappa vet ju vem det är och bilen är i toppskick och värt mer pengar än de vill ha...
Vill ha den!!
Är rädd att Grållen har skickat onda ögat till mig eftersom jag lämnade honom där. För jag har letat efter bilar men utan resultat, mycket otur för mig på många bilar. Hoppas turen har vänt till det bättre idag.
På tal om Grållen. Min bror var på skroten för att hitta någon reservdel och fick syn på en grå 740 högt upp på toppen av skrotberget, halvt manglad. Och så hade han utsikt över kvarnen sa min bror så han visste vilken öde han någon dag skulle gå till mötes... Hmf.. stackarn...

Vig på gymmet*haha*

Vem hittar på allt egentligen?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits