Stress på jobb

Iförgår var I och jag ute och red, eller ja, hon körde häst och vagn. Hästarna var pigga och jag njöt i fulla drag. Bra träning för benen att rida barbacka oxå :o)

På jobbet är det stressigt. Parkeringen är full med burar och vi får in 50-100 ton burar per dag. Och vi hinner inte få undan allt. Det leder till konflikter när alla är stressade och när några inte ger järnet blir det tjafs. Och inte är det kul att jobba då för då kommer en annan ikläm. Burarna ska ju nu truckförarna slå ihop. Så jag får inte slå ihop dom och så kommer en truckförare och ber mig för jag hade tid då och de lite stressigt. Så jag gjorde det. Å då blir inte J glad och säger att det är deras jobb. Jag vill ju bara att vi ska hjälpas åt..

Sträckte ryggen på jobbet iförgår och fick stå vid försorteringsbordet och serva datorer och tv till de två snabbaste på stället igår. Men det som inte dödar, det härdar.
Mitt hjärta gjorde faktiskt ont av stress igår... Och det tar ett tag innan det blir så. Men idag får jag demontera. Då får man nästan välja takt själv. Men vi måste ju skynda oss så vi hinner tömma. Ska jobba övertid på lördag oxå.

Imon ska vi upp till IKEA för att hämta handtag, besticklådor m.m.

Hälsade på syrran med familj igår och idag har de kommit hit. Mathias käkade upp mina fingrar och har lika kul som vanligt åt mosters röda hår =o)

Nu börjar man få lite smått panik över att man inte gjort så mycket över sommarlovet. Man vill ju tölta, bada, cykla, åka inlines m.m. Men tiden verkar inte räcka till =o(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits