Volvo For Life =o)

Varför det är så kul att äga en 740 på vintern =o)
Musiken passar perfekt till den, synd man inte kan ladda hem låten och ha i bilen.

Top Gear är väldigt underhållande, bara komma på sådana här saker.. Inte undra på att många kallar volvo för tanks :o)

Tycker man ska införa en ny lag: Bilplågeri *skratt*

Imon ska man till Ystad och övningsköra med lastbil. Lite pirrigt eftersom jag aldrig varit i Ystad.

Igår körde jag en Saab 9000 med 200 hk med dumpventil. Kan ju kortfatta kvällen: skoj som faen :o)

Dagens låt: Jon Bon Jovi - Blaze Of Glory

Kommentarer:
Postat av: Mona

hej emelie, jag har följt din blogg ett tag för jag själv ska också söka till smo. Och jag har några funderingar om det, kan jag kontakta dig på nåt sätt?:)

2007-08-16 @ 12:31:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits