Ystad

Övningskörningen i Ystad gick bra. Hittade ner till staden rätt lätt... Men vilken liten stad :o)  Fast den var mysig och det var vackert där nere. Särskilt på vägen ner, varför säger dom att Skåne är platt? Konstigt det är ju så kulligt det bara går. Måste vara jobbigt att cykla där nere *hehe*.

Här ska klasskompisen hoppa upp i lastbilen. Jag är kanske 15 cm kortare än han så ni kan ju tänka själva hur högt upp man får klättra :o)
image132

Och så tycker jag att de kunde göra övningskörningsskylten större ;o)
image135

När jag hade kört i två timmar med lastbilen passade jag på att bada på Saltsjöbadet. Fint ställe :o)
image131

image133

image134

Sen handlade jag lite pastasallad*mumma*, lite läsk och begav mig de 15 milen hemåt igen.

Var lite dåsig när jag kom hem efter att kört halva dagen i solen. Men det var kul att vidga sina vyer. Nu hittar jag någorlunda bra i Ystad oxå :o)

Annars har jag badad på Gyön, varit hos syrran och Thias.
Idag klippte jag mig. Inte så kort som jag brukar utan klippte mig till en frisyr vill säga. För det var det inte innan.

Nu måste jag plugga till uppkörningen...

Kommentarer:
Postat av: Teller

Något landskap som är platt så är det Uppland. Att bo här är inte kul på vintern då man måste åka 20000 mil för att hitta en kul pulkabacke :P

Postat av: Brandkvinnan

Vad tradigt =( Du får flytta ner till Skåne *hihi*.

2007-08-17 @ 12:46:28
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits