Åka traktor i mörkret

Igår skulle jag och bästa vännen hämta tallris i skogen. Hennes pappa skulle upp till årteln och mata vildsvinen så vi fick hänga med och åka traktor :o) Vi hade kul att åka därbak på brädan och hålla utskikt efter fina tallar. Var inte så lätt i mörkret men vi fick med oss tillräckligt.
När vi sen närmade oss åteln fick vi vara tysta för att se om vi kunde se några vildsvin. De är inte rädda för traktorn men för röster. Men vi såg tyvärr inga... Det var kanske lika bra för sen skulle vi åka tillbaka i mörkret med benen hängandes vid marken...

Var skönt att ha skoj och tänka på annat.

Thias och syrran var här hemma på besök idag. Jag lattjade runt med Thias men blir så trött direkt. Fan har ingen ork alls. Mamma och jag kollade upp om det var hjärtmuskelinflammation men jag har ju ingen värk i bröstet.
Om jag bara fick reda på vad det är, ovissheten är värst...

Imorgon ska jag baka tårta igen. Sista övningen av fyra.

Nähe vad ska jag laga för mat?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits