Hjärtat utslitet *nice*

Ni som inte har sett sista Pirates Of The Caribbean kan ju sluta läsa nu.
Såg den förra helgen och tycker att slutet inte var det bästa. Hallå, vilket liv Turner fick. Träffa sin fru vart tionde år. Nä jag tycker att Sparrow skulle fått hjärtat utplockat. Men ingen hade väl velat bevaka hans hjärta ;o)

Igår slappade jag mest. Nja var på stan på förmiddagen.
Men på kvällen så tittade vi på Die Hard 4. Tyckte datakillen är för go, did you see that?

Mina mardrömmar har tyvärr kommit tillbaka*suck*. Hoppas att det bara är tillfälligt. Men jag har många sovmornar så det löser sig.
Idag började jag dagen med att käka äggmackor*mumma*. Man får lyxa till frukosten ibland när man har tid. Min aptit har äntligen kommit tillbaka. Tror att det beror på att jag har sovit dessa dagarna och är inte så trött.
Jag får smått panik när jag ligger efter med arbetet. Snart är det jul och vips så är man nere i Revinge och då ska arbetet vara klart.
Jag börjar ångra att jag inte passade på att rökdyka i torsdags. Man får inte många chanser att elda hus... Fast iförsig, det står ett hus jämte det vi eldade upp som med ska få samma öde nästa år.

Nähe bädda sängen...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits