OAE

Hann med lite grann igår iaf. Skönt.
Åkte upp till I och drack lite cider och tittade på tv. Vi behövde lite alkohol båda tv*skratt*.


Idag har jag skrivit på arbetet, börjar lossna i huvet nu, hjärtat hoppar som det ska än så länge. Gjorde lite lätta träningsövningar, hoppade lite hopprep. Fast det var inte mycket. Får se om jag och bästa vännen ska ut och gå en runda ikväll. Annars får jag se om jag kommer ut själv, alltid trögare att ta sig i kragen då.

Fick papper från bilprovningen igår. I Hässleholm... Ja det är ju en bit dit.
Så jag fick boka om den till hemstaden istället. Betalade 300 spänn för att besiktiga bilen *fnys*.
Körde inom pappas jobb häromdagen för handbromsen. Körde upp på rampen och hann inte ens öppna dörren förrens pappa hissade upp mig och pärlan. Där satt jag fast två meter upp i luften sittans i förarsätet. Hehe. Pappa behövde bara gå under och vända igen. Var visst inte så svårt att se att handbromsvajern var av.
Har lagt sådär 1300 kr på åbäket nu. Har döpt han efter regnr: Orsakar Alltid Elände :o)
Jaja, jag köpte han ju billigt (8000 kr) pga av felen så jag visste ju redan innan att det var en del att kosta på.

Ska fixa julklappen med ju... Inte glömma...
Och imorgon ska jag till stationen. Få tillbaka hoppet tänkte jag.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits