Ultraljud

Dagens låt

Lyssnar på den låten rätt ofta nu...

Skönt att ha varit ledig ett tag nu. Hjärtat är mycket bättre om man räknar bort bröstsmärtorna i tisdags vid övningen.
I torsdags tittade jag på film hos I och käkade pizza.
Igår skrev jag en del på arbetet och sen körde jag till syrran för att vara barnvakt. När han sov tittade jag på Flykten från hönsgården :o)

Idag är det kalas hos syrran för att fira tre födelsedagar.

Ringde i veckan till klinisk fysologi där jag ska göra arbets-EKG. De sa att jag fick vänta i sex veckor!! Till slutet av januari. Då gav jag upp och tänkte att jag får börja träna iaf. Men så ringde dom dagen efter och jag fick en tid då någon avbokat. Så på tisdag ska jag in till sjukhuset. När jag fick brevet så stod det att jag skulle göra ultraljud på hjärtat. Läkaren hade ju sagt arbets-EKG? Fattar nada...
Jag är iaf glad att jag slipper vänta. Då kanske man kan bli frisk till Blåljus Cup den 28 dec :o)

Nähe slita sig från datan...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits