Effektiv

Igår var jag verkligen effektiv. Jag hann städa dagrummet, mitt rum, sola, gå en runda och filma stridsvagnar, basta, ta lite benpress, tvätta bilen och plugga :o) Inte illa.

Idag hade vi lite om tentan som jag ska göra imon. Sen skulle vi ha lektion i hydraulik men ingen lärare kom så den blev inställt. Skulle egentligen sluta vid 4 men slutade vid kvart i nio. Så idag har man mycket tid till att plugga. Perfekt =o) Då kanske jag hinner styreträna idag..

Snön har kommit. Jag vill faktiskt inte ha snö. Iaf inte när jag ska köra hem imon.

Tänker på dig I.

När jag var ute och gick så ringde syrran. Hon var ute och gick för första gången med Tias i barnvagn. Å vad kul :o)

Hmm det verkar som om de ska bryta strömmen... Men det verkar som att det inte är i mitt rum. Ajja jag får väl spara ifall att. Elektriker kan man inte lita på*höhö*.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits