Gräddkrig

I fredags hade vi ett litet prov i orientering. Jag hade alla rätt :o) Glad att det går bra på ett prov iaf...

Fick massa kramar när jag kom hem av mor och far :o)
Tyvärr blev det inte att jag och min bror åkte in till bäbisen. Besöksförbud. Men jag kan berätta att han väger 1980 gram. Det är 70 gram mer än vad jag vägde som minst...

I helgen har det bara varit lugnt.
Förutom gräddkriget.
Syrran började kleta grädde på D och sen gav han igen. Jag skulle ju hjälpa syrran och då kastade mamma på oss tre i soffan. Och då var det i full gång. Brorsan sprang efter pappa och höll i honom så jag tog "lite" grädde i handen och smetade på honom. Det blev värre sen när brorsan släppte pappa. Han ville ju ge igen efter att jag "råkade" kleta på hans haka.
Så helt plötsligt kämpade jag på golvet från gräddöden :o)
Mamma räddade mig med att säga till pappa att han skulle akta lilla mig.
Sen försökte pappa kleta på mamma. Då kletade jag i pappas hår. Den som inte fick något var min bror. Han är störst och starkast...
Jag har försökt vinna över honom många gånger men det verkar omöjligt.
Vi hade roligt :o)

Det var skönt att bli lite ompysslad. Mamma vaxade mina ben*hmf*. Jag skrek som en stucken gris*s*. Men bena blev lena iaf. Sen klippte hon bort lite hår på huvet.

I går kom Ida med lilla Charlie. Han blev gosad av alla där hemma*hehe*. Sen kom farmor.
Och tyvärr var det dax för mig att köra vid kvart över åtta.

Idag börjar vi med risk 4. Tradigt med risk men det måste göras. Jag vill ha mer rökdykning...


Lyssnar på som en galning just nu...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits