Höll den underbara varelsen :oD

Igår på Mathias namnsdag var det första gången jag höll honom :o)
Jag satt väl en halvtimme med honom och kunde inte sluta titta på honom. Han pratade lite då och då å sträckte på sig. Han kasade ner en gång så syrran lade honom på sidan på min axel, då kunde jag gosa med kinden på hans mjuka huvud. Han är så liten. Fingrarna når inte runt mitt lillfinger, och det är litet...

Jag kan inte sluta tänka på honom, jag ville hålla honom hela tiden! :o)
Skönt att de har fått åka hem från sjukhuset nu och börja livet där hemma.
På Ekohallen köpte jag en bodytröja till honom där det var lite bilar och maskiner på. Man kan ju inte låta bli att köpa saker till honom :o)

Jag köpte en såndära rund pulka igår. Får se om den kommer till användning i år...


Min högtalare knastrar*grr*....


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits