Misshandlar brandmän? *s*

Gäsp


Glömde ju skriva om innebandyn i fredags. Jag gjorde ju faktiskt tre mål, det måste vara rekord :o)
Stora starka Hs klubba råkade visst hamna precis ovanför mitt öga. Blev lite rädd efter andra erfarenheter, ögonen vill man behålla ju :o)
Sen fastnade samma klubba i ett mål och stora starka H skulle försöka dra loss den i striden. Givitvis åker målet över mitt lår*humf*. Men annars klarade jag mig helskinnat. Jo några blåmärken och ett fint märke efter en klubba*haha*.
Jag hade väldigt roligt iaf ;o) Knuffade in B några ggr i hörnet när han hade bollen. Aj hon misshandlar mig skriker han. Jag rörde ju knappt han*ler*. De är för roliga grabbarna grus.

Igår var det en lektion. Idag två lektioner. Slutade för en halvtimme sen. Igår tränade jag och bastade.

Idag står det mycket på schemat för att jag ska leda tankarna på ett annat håll.
Ska plugga som fasens iaf.

Mathias väger nu 2.5 kg och ev kommer hem på permission på lördag. Ååå vad jag hoppas och längtar. Han hade visst haft andningsstopp tre ggr den natten, tur att det finns ett sådant larm annars hade de upptäckt det försent.
Jag längtar tills man får hålla honom och pussa hans mjuka kinder =o) Som godnattsagor kommer jag prata om äventyret på brandstationen. Det ska ju börjas tidigt med att få in honom där*thihi*.

Nähe städa dagrummet.

Kommentarer:
Postat av: åsa

va skoj om han får komma hem en sväng,,,skönt för dom alla att komma bort från sjukhuset ett tag,,hälsa till dom,, kram från hela familjen korva...

2007-02-22 @ 09:13:01
Postat av: Brandkvinnan

Det verkar som att han får komma hem för gott i helgen :o) Vi får hoppas att det blir så. Hehe han har mycket för sig den lilla krabaten. Hörde när han skrek att han var hungrig när jag pratade med syrran i telefon. Han är väldigt bestämd*s* ;o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits