Snöstorm

Lyssnar på Mama, Im Coming Home

Jag har pluggat nästan hela dagen, vilade lite för jag kände mig lite febrig och dåligt.
Ska basta snart tänkte jag, vet inte om jag ska styrketräna, kroppen säger nja, hjärtat nej men huvet ja. Jag kan ju träna, jag blir nog inte sämre eller bättre utan jag är nog bara lite trött och träningen gör så man piggnar till och somnar bättre ikväll. Sen orkar man inte ta sig dit och är rädd att något virus bryter ut.

Så om man skulle bara basta och skrämma iväg en ev förkyldning?
Ja jag vet inte...

Jag vet inte om jag kan få in mer i min lilla hjärna. Vet inte om jag kommer klara tentan imon. Vi får hoppas.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Lycka till!

2007-02-22 @ 23:42:42
Postat av: Brandkvinnan

Tack =o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits