Tågolycka

Idag har vi haft prat om att förhindra en tågolycka. Intressant, förstår inte att det finns en sådan korsning överhuvudtaget.

Sen tränade H och jag. Idag tog jag underkroppen, igår tränade jag överkroppen.
Bastade efteråt, varmt och gott.

Mycket ledig tid nu tycker jag. Bara skönt. Men då har man större anledning att plugga och det är det som är problemet, inget motivation.
Men jag har nog inget annat val.

Idag börjar Desperate Housewifes, det måste ses :o) Greys anatomy har ju slutat.
Tittade på Mannen som talar med hundar igår, han är g-r-y-m!!

Ååå jag ska nog äta mina kåldolmar nu så jag hinner bli hungrig till äppelkakan farmor skickade med mig ;o) Mumma!


Kommentarer:
Postat av: Johan

Vad för typ av tågolycka? *nyfiken* På måndag har vi fordonsplacering med OBBO-övning i Lund, ska bli riktigt skoj att köra brandbil i stan! :D

2007-02-16 @ 16:21:39
Postat av: Brandkvinnan

Alltså det var en farlig korsning i Nol vid Göteborg. När långtradarna skulle ut på den stora vägen var de tvungna att stanna över rälsen. Vi skulle ta reda på information om varför inget har gjorts och så vidare. Wow vad häftigt :o) Jag misstänker att vi vanliga smo-elever inte får göra nåt sånt :o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits