5 saker i mitt liv

Läste just Annas blogg och blev sugen att göra det själv.
Listar fem saker som ska vara olika saker jag har gjort i mitt liv. Ett är inte sant. Kan ni gissa vilket?

1. Varit nära att radera hela datorn...

2. Skrikit era j*vla f***or till snobbiga klasskompisar som behövde sig en tillsägelse...

3. Glömt låsa toadörren i lågstadiet och någon kille öppnar dörren...

4. Slagit till en kille på truten sen han tog mig mellan bena...

5. Skjutit 5 av 5 tior på en luftpistolstävling...

Hehe... nå några gissningar?

Kommentarer:
Postat av: Ann-Sofie

Är det där saker du har gjort? lr ska göra? jag förstod inte!! Kul lista föresten!

2007-01-09 @ 23:02:20
Postat av: Tanjaa

Jag gissar på det där mellan benen är det rätt?

2007-01-09 @ 23:22:24
Postat av: Fogfighter

Jag gissar på nr 2...

2007-01-10 @ 10:30:38
Postat av: Brandkvinnan

Fogfighter: Nopp det är sant :o)

Tanjaa: Korrekt.

Ann-Sofie: En av de sakerna har jag inte gjort :o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits