Ambulansen

*gäsp*

Somnade inte förrens vid halv ett inatt...

Gick upp vid sju för att gå på en trafikolyckalektion. Som varade i fem min, slöseri med den sovmorgonen.

Sen hade vi sjukvård som var betydligt roligare. Vi hade en ny lärare som jobbat inom ambulansen och även hämtar hem svenskar som blir sjuka utomlands med flyg. Fräckt att de har väldigt duktiga lärare som kan sina saker. Men varför ser det så obalanserat ut när båren ska lyftas in i ambulansen när vi gjorde det? De måste vara riktigt duktiga ambulansarna :o)
Vi lärde oss en aning mer än det vi kunde innan, iaf var det bra repetion på akutsjukvård.

Igår ägnade jag 40 min till rullbandet och lite vid vikterna på gymet. Sen bastu och "hem" till den nya serien på femman, What about Bryan.

Riktigt strålande väder idag. Om man skulle ut och fotta lite. Men det e kallt...

Dagens citat (från kalendern): Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas. By Goethe

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits