Backdraft

Idag har vi haft teori på ventilationskontrollerad brand. Backdraft och sånt kul är aldrig fel. Fast idag fick vi se mycket kraftigare smällar som de även hade gjort här ute på fältet. Smo 7 i Sandö får visst göra sådana.. När får vi göra det här nere?

Känns bättre idag. O och M i klassen är så snälla :o)
H och jag ska träna och basta senare idag.

Snön har börjat töa nu. Det ska regna på fredag så det blir lagom när man ska köra hem.

Vaknade flera ggr inatt. Det var svinkallt i hela Anderslöv, vi hade väl runt 17 grader tyckte jag en sa. Men nu har de ökat lite, tack...
Drömde lite som vanligt, både trevliga och mindre trevliga. Men drömmen igår slår allt. Vaknade och tyckte att någon satt jämte mig. Var tvungen att "slå" personen för att vara säker på att det inte var någon där.
Uschja..


Ikväll är det Greys Anatomy. Det är en av de bästa programmen jag följt. Men jag tror att den filmen jag länkade till visar frekvenser som inte visats här i Sverige...
Någon mer än jag som tycker att Prins Charmig är snygg? Tycker att Meredith ska få honom...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits