Belastningsövning

Asgarvar



Övningen idag gick väl inte så bra. Käkade två mackor vid åtta imorse. Sen hann jag inte och var inte hungrig till belastningsövningen kvart över ett.
Tog två 76-korgar vardera 30 kg. Två varv runt huset, släpade dem nästan i marken så kort som jag e. Sen skulle vi släpa en docka 4 ggr uppför trappen. Jag försökte i evigheter få upp dockan på axlarna. Dockejävel...
Jag började hyperventilera och de dära druvsockertabletterna hjälpte inte så mycket.
Sen efter slit och släp kommer ju lärare K och frågar hur det är. Han hjälpte med att ta upp dockan på min rygg så gick jag upp en gång till, alltså tredje gången. Han frågade om jag mådde illa. Och det gjorde jag ju givetvis. Så han sa att jag fick avbryta. Kunde jag inte bara ha fått fortsätta med nästa moment? Fast det hade väl inte gått så bra där heller. Men killarna kom jättelångt =o(
Men nästa gång ska jag äta och dricka mer. Och lära mig att få upp dockan på axlarna. Och så ska jag bli starkare.

Jag är trött dag. Fia väckte mig imorse igen. Dumma katt...
Högtalarna funkar nu =o) Fråga mig inte vad brorsan gjorde.

Ska beställa fotona nu tänkte jag.

Kommentarer:
Postat av: Kalle

Varför tror du killarna kom så långt och inte du?!

2007-02-09 @ 22:03:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits